Mind Education

Luiza Rebega

Psiholog clinician și psihoterapeut cognitiv-comportamental

Luiza lucrează în cadrul Clinicii Mind Education. De mai bine de 15 ani este preocupată de bunăstarea copiilor și a adolescenților, fiind motivată în practica și cercetările sale de curajul și reziliența acestora. Alături de copii și părinți descoperă cât de valoroase sunt autocunoașterea, încrederea, speranța, compasiunea și efortul continuu de a construi relații sănătoase.  

Luiza crede cu tărie că este esențial să ne acordăm timp să reflectăm, să ne privim cu claritate, să luăm deciziile care odată puse în practică ne aduc cu fiecare pas mai aproape de viața pe care ne-o dorim.

Experiența alături de oamenii cu care a lucrat i-a demonstrat că nu este niciodată prea devreme sau prea târziu să cerem ajutor specializat pentru a reuși să fim bine cu noi și în relație cu ceilalți.   

Arii de expertiză: psihoterapia copilului și a adolescentului, psihoterapie individuală, psihoterapie de cuplu, consiliere parentală, training.

Educație

  • Doctorat în Psihologie, în cadrul Facultății de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca
  • Master Consiliere în școală: dezvoltare și sănătate mintală, Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca
  • Master Psihologie clinică, consiliere psihologică și psihoterapie, Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca 
  • Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca

Conferințe și formări:

  • Terapia de cuplu centrată pe emoții, Externship EFT, 2020
  • Cuplul conștient. Știința dedicată cuplului, Cluj-Napoca 2019
  • 17th EADP European Conference, Braga, 2015
  • Educator parental Circle of Security International (CoS), 2014
  • Psihoterapia de familie și cuplu: modele clinic validate științific, curs susținut de Frank M. Dattilio, București, 2013
  • European Health Psychology Society, Praga, 2012
  • Conferinţa European Health Psychology Society, Cluj Napoca, 2010
  • BPS Developmental Psychology – Section Conference, Nottingham, 2009